سایت اصلی و کانال دکتر علیرضا افشار همایش سوم دبیرستانی ها
مشاوره کنکور۹۹ علیرضا افشار
انتخاب رشته کنکور98 .مشاوره انفرادی تحصیلی.مشاوره کنکور دکتر افشار.برنامه ریزی تلفنی کنکور99
درباره وبلاگ


پایگاه مشاوره کنکور رایگان (www.alirezaafshar.org) محلی ست برای یاری شما داوطالبان کنکور۹۹ و در جهت گسترش عدالت آموزشی در کشور گام بر می دارد که فاصل صوتی کلاس مشاوره ای دکتر افشار؛،.مطالب ارائه شده همگی مطابق برترین اصول و شیوه های مطالعه و انگیزش تحصیلی می باشد . سوالات شما دوستان در کمتر از 72 ساعت پاسخ داده می شود و شما داوطلبان رشته های ریاضی و تجربی می توانید ، با کمال اعتماد به مشاوران توصیه ها را توشه راه خود قرار دهید . امیدواریم که بتوانیم شما را تا رسیدن به رویایتان یاری کنیم . با تشکر و احترام : کانال مشاوره علیرضا افشار https://telegram.me/alirezaafsharofficial
آخرین مطالب

 

 

 

باید از خودمون سوال کنیم که ایا زندگیمون دقیقا همون چیزیه که میخواستیم؟!باید از خودمون بپرسیم که چقدر از خواسته هامون محقق شدن؟!باید یاد بگیریم که حتما تو زندگیمون هدف داشته باشیم..ما برای رسیدن به اهدافمون نیاز نیس کارای عجیب و غریب یا خیلی بزرگ انجام بدیم فقط کافیه که قدم های کوچیک ولی متوالی رو بردایم. یادت باشه که باید بزرگ فکر کنی ولی کوچیک شروع کنی!
هیچ وقت منتظر نباش تا همه ی شرایط محیا بشه دیگه حرکت کنی چون هیچ وقت همچین اتفاقی نمیفته. اگه حرکت کنی همه ی شرایط محیا میشه..باور کن از همین امروز شروع کن
یادت باشه هیچ کس کامل نیس.تو همین الانم خیلی خوبی.توهمین الانم بهترینی.اگه حرکت میکردی و گام های کوچیک و متوالی رو برمیداشتی شاید همین الانم به اون چیزی که میخواستی رسیده بودی
خیلی ازافراد ایمان خودشونو از دست دادن.اونا خودشونو باور ندارن. اونا خداروباورندارن.وقتی شما هدفی ندارین که براش حرکت کنید دارین روحیتونو نابود میکنید..
یادت باشه که وقتی حرکت میکنی که به هدفت برسی که .؛#(وقتی صبح ها زودتر بیدار میشی و شب ها دیرتر میخوابی اونوقته که داری واقعا طعم یک زندگی واقعی رو میچشی) در غیر این صورت تو یه مرده ای که فقط داره نفس میکشه! تصمیم بگیر که میخوایی معمولی باشی یا عالی؟! چند تا دلیل برای رسیدن به اهدافت مشخص کن و به سمتشون حرکت کن!
اگه اونجایی که باید باشی نیستی اگه از شرایطت راضی نیستی بدون این موضوع هیچ ربطی به شرکت و دولت و خانواده نداره.فقط به خودت ربط داره!
مسائل وسختی ها جزئی از زندگیه. اونا اومدن تا تو به هدفت برسی.اگه همیشه همه چیز بروقف مرادت باشه توهیچ وقت حرکت نمیکنی. مثل یه مرداب متعفن وساکن میمونی.اما توبایدمثل یه رود جاری بشی و به سنگ هاوموناع سرراهت برخوردکنی. زخمی بشو اما ناامید نشو!وبازحرکت کن.
نفرآخرشدن خیلی راحته؛بدبخت بودن فقیر بودن خیلی راحته.. اما توبه دنیانیومدی که فقیر باشی.به دنیا نیومدی که بدبخت باشی..از هرلحظه برای خوشبختی و حرکت استفاده کن. اصلا مهم نیس درگذشته چی بود از همین الان حرکت کن.هر روز بخواه که کمی بهتراز دیروز باشی. زندگی ارزششو داره.. تو فقط یه بار به دنیا میایی.طوری زندگی کن که بتونی به خودت افتخار کنی..یادت باشه هر لحظه ممکنه این فرصت زیبای زندگی رو ازدست بدی..

پس هیچ زمانی رو به بطالت نگذرون و به هیاهوی اطرافیانت توجه نکن

 

 



انتخاب رشته ۹۸ انتخاب رشته آزاد ۹۸ انتخاب رشته سراسری ۸۹ برنامه ریزی موفقیت در کنکور از عید تا خرداد ۹۹

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: